Jadralni kamp 2016

Jadralni klub Ljubljana je v Piranu organiziral jadralni tabor  med 14.08 in 21.08.2016 za mlade jadralce razreda Optimist. Namen tabora je bil nadgraditi doslej osvojeno jadralsko znanje, se družiti z vrstniki, veseliti in predvsem uživati v radostih, ki jih morje in jadranje nudita.

Zadnji dan kampa smo udeležence prosili da svoje vtise mladi jadralci delijo znami:

Od 14.8.2016 do 21.8.2016 smo v Jadralnem klubu Ljubljana imeli kamp jadranja. Imeli smo se zelo lepo, pa čeprav smo bili vsak dan tako utrujeni, da smo popadali v postelje. V času kampa smo ogromno prejadrali, uživali pa še bolj. Bilo je super.

Jakob

14.8.2016 se je začel jadralni kamp. Takrat smo z optimisti jadrali najprej čez zaliv na Hrvaško in potem v Portorož. Iz Portoroža smo šli v Piran, kjer imamo klubsko hišo. Naslednji dan smo jadrali po Piranskem zalivu in se zelo zabavali. To se je ponavljalo še 5 dni. Zadnji dan smo jadrali iz Portoroža najprej do Hrvaške, potem do Pirana, potem pa še do oceanografske boje Vida in nazaj v klub, kjer smo pospravili optimiste. Na kratko, imeli smo se perfektno.

Matevž P.

Bilo mi je dobro, no ne dobro, ampak odlično, pa čeprav sem bila vedno zadnja. Predzadnji dan se prvič nisem jokala na vodi. Vsako popoldan mi je bilo všeč, ko smo prihajali v klub, zato ker smo bili vsi skupaj in smo jedli sladoled.

Lučka

Na morje smo prišli 15.8. odšli pa 21.8. Končno smo spet jadrali na Optimistih. Prvih nekaj dni so nas trenirali Renato, Tanja in Marko. V petek pa je prišel Maži in nas treniral. Spet sem videla naše jadralke in jadralce in spet smo se lahko pogovarjali pozno v noč. Za konec tedna pa smo Markota namazali z brivsko peno.

Neža

Na morje smo prišli v ponedeljek zjutraj. Vsako jutro smo tekli od klubske hiše do kluba. Ta moment smo šli pripravljat barke za na vodo. Dali so nam pet minut za kopanje. Naučili smo se veliko stvari kot: Maja ne mara glasbe OMI Hula hula hup; da sta Tanja in Marko stroga; da ima Matevž P. telefon in da smo dobili otroci JKL čisto svojo jadrnico J dokler ne naredi vsaj eden izpita L. Za konec tedna smo Markota namazali z brivsko peno po roki in obrazu.

Z vami novinar Matevž B.

S 14.8. smo prvič pričeli tabor jadranja v Piranu. Prvi dan smo se odpravili na malo daljše potovanje od Izole, kjer smo prejšnji dan opravili regato, do Savudrije. Dva optimista sta nam ostala, ker sta Ajda in Aneja prišli le na regato, zato je v enem optimistu jadral tečajnik Matevž P., drugega pa so si izmenjavali takratni trenerji (Tanja, Jošt, Marko in…). Tam so nas povabili Gajini starši na kosilo, kasneje pa smo odjadrali nazaj v Piran. Pihal je veter z juga – Oštro. Bilo je pestro. V ponedeljek zjutraj smo dobro očistili, spraznili in prebrskali skrivnostno notranjost Mirkove barke Maestral. Nato pa smo se odpravili na trening, kamor so prišli tudi Renatkoti: Neža, Matevž in Lučka. Pihal je lep nežni vetrič, zato smo opravili lep trening.  Naslednji dan v torek pa smo trening začeli kasneje, saj nismo vedeli, kdaj bo začelo pihat. Vadili smo aktivne obrate. V sredo že zgodaj zjutraj smo se spet odpravili na trening, na katerem smo se naučili vožnje nazaj. V četrtek smo na treningu vadili štart in regatna polja. Petek je bil dan za običajen trening, ki pa smo ga končali z obiskom štiri jambornice, zasidrane sredi Piranskega zaliva. Popoldne pa smo že težko pričakovali Tomaža. Nato pa smo z njim na Mirkovo barko namestili jadra in lazy jack. V soboto smo se pomerili z jadralnim klubom Pirat v dveh kratkih regatah. Z Gajo pa sva uživali na 420 in se učili vožnje s špinakerjem. V nedeljo pa smo si privoščili ogled vremenske boje Vida. Po prej končanem treningu smo se vsi veseli poslovili, ker smo se veliko naučili, predvsem pa sta naša najmlajša tečajnika ogromno napredovala. Vsi skupaj pa se že močno veselimo naslednjega treninga in regat na morju.

Gaja in Maja

Dnevnik tabora

Prvi dan: petek, 19.8.2016, prihod in namestitev, sprehod po Piranu

Drugi dan: sobota, 20.8.2016, jutranji tek po Piranu, sprehod do Portoroža, jadranje, brifing, iskanje WiFi v parku, spanje ob 10.uri

Tretji dan: nedelja, 21.8.2016, jutranji tek iz Pirana do Portoroža, ugodno jadranje, sestanek s predsednikom JKLja, prosti čas, spanje

Četrti do deveti dan od ponedeljka do sobote: jutranji tek, jadranje, brifing, prosti čas (sprehodi po obali) vsak dan. Obiskali so nas novinarji in posneli kratek prispevek za televizijo, ki sem ga videl, ko sem prišel domov. Spremljali smo dogajanje na olimpijskih igrah v Riu, ko je dobil medaljo Vasilij Žbogar.

Deseti dan: nedelja, 28.8.2016, sprehod do Portoroža, jadranje, party v klubski hiši in slovo. Vsak dan smo jedli odličen sladoled.

Hvala za prijetne aktivne počitnice!!!

Domen

Zjutraj smo se pripravili, da gremo do Bernardina, nato smo tja tekli. Potem smo pripravili optimiste in šli na vodo. Treniral nas je Marko. Tekmovali smo tudi z Milanovimi otroki in Piratovci. Vozili smo se naokrog, vozili v rikverc in vadili štarte. Pospravili smo optimiste, potem pa smo se šli še kopat. Potem pa smo šli nazaj v Piran. Šli smo na sladoled. V klubski hiši smo se igrali, največ kartali in s telefoni. Pojedli smo večerjo in šli spat.

Aljaž

V kampu sem se zabaval in veliko novega naučil. Upam, da bo naslednje leto spet. Najprej se je vse začeli z Izolsko regato, kjer smo bili nekje v sredini. Ostale dni smo pa še trenirali in se učili veliko novega.